Předplacenou platební kartu Napku si můžete koupit na webových stránkách www.napka.cz, kde si jednoduše vyplníte krátký formulář a kartu vám následně pošlou poštou. Cena jedné karty je 150 Kč a můžete si ji nechat poslat i do vybraných poboček Uloženky.
Když si kartu objednám, nebudu platit vysoké poštovné?
Kdepak, poštovné máte úplně zdarma, bez ohledu na to, jestli si ji necháte poslat na vaši adresu nebo na Uloženku, stejně tak je jedno, jestli ji zaplatíte kartou, převodem, nebo na dobírku – poštovné se neplatí žádné.
Pro jaké operační systémy je mobilní aplikace Napky dostupná?
V tuto chvíli je mobilní aplikace dostupná pro dva nejrozšířenější operační systémy, tedy pro Android (od verze 4) a iOS (od verze 7).
Je možné s kartou platit i za nákupy ze zahraničních e-shopů?
Samozřejmě. Napka je právě pro tyto účely jako stvořená, můžete s ní platit za jakékoli nákupy ze zahraničních obchodů, aukčních portálů nebo jiných webů.
Dají se z Napky vybírat peníze i v bankomatech v cizině?
Ano, je to možné, pouze ale při plné identifikaci karty – tzn. musíte si Napku nechat autorizovat na poště a uvést tak vaše osobní údaje (včetně data narození). Tato možnost platí pouze pro osoby od 18 let věku a nemá smysl pro ty, kteří si Napku pořizují kvůli exekuci na účet (při plné identifikaci by totiž o peníze mohli přijít).
Když nechci uvést svoje datum narození nebo rodné číslo, mohu Napku také používat?
Můžete, ale v takovém případě lze kartu používat pouze s nižšími limity – dobíjení maximálně 60 000 Kč za rok, stejně tak i maximální zůstatek a výběry z bankomatů jsou na maximálně 25 000 Kč na rok.
Proč jsou poplatky za výběr z bankomatů ČSOB levnější než u ostatních bankomatů?
Je to z toho důvodu, že kartu vydává přímo ČSOB – proto si z ní můžete v jejích bankomatech vybírat jen za 20 Kč. U bankomatů ostatních bank je poplatek 30 Kč.
Jakými způsoby si svoji kartu mohu dobíjet?
Napku lze dobíjet dvěma způsoby – buď klasickým bezhotovostním převodem z bankovního účtu a nebo bankovní platební kartou prostřednictvím platební brány. Peníze si ale můžete převádět i vzájemně mezi uživateli Napky.
Vyplatí se spíše dobíjení pomocí karty nebo raději převodem?
Záleží na tom, jak vysokou částku si chcete nechat dobít. U převodů z běžného účtu je pevný poplatek 25 Kč za převod, u dobíjení kartou činí poplatek 2 procenta z dobíjené částky. U malých částek se tak vyplatí spíše dobití kartou, u těch vyšších je lepší převod z účtu.
Proč bych si měl z předplacených karet vybrat zrovna Napku?
Výjimečnost Napky spočívá zejména v tom, že si její uživatelé mohou posílat peníze i mezi sebou a to bez poplatku. Výhod této karty je ale mnohem více – počínaje výtečnou mobilní aplikací, přes nízkou pořizovací cenu, levnější výběry z bankomatů ČSOB a samozřejmě možnost placení na internetu doma i v zahraničí. Především pro mladé uživatele je Napka skvělou alternativou ke klasické bankovní kartě.
Kreditní karta je určena:
Předplacená platební karta Napka je určená:
Mladým lidem od 15 do 18 let, pokud s tím souhlasí jejich rodiče
Všem plnoletým osobám, které mají zájem o kartu, jež není spojený s bankovním účtem
Těm, kteří si chtějí objednávat zboží ze zahraničí, ale nemohou mít účet u banky
Lidem, kteří mají strach z placení na internetu a bojí se zneužití jejich bankovního účtu
Kreditní karta není určena:
Předplacená platební karta Napka není určená:
Dětem, kterým ještě nebylo 15 let
Těm, kteří mají exekuci na účet a chtějí si na kartu nechat posílat výplatu (limit je moc nízký)
Lidem, kteří nemají zájem o placení kartou v obchodech ani e-shopech
Těm, jenž nemají zájem o kartu s poplatky za dobití nebo za každý výběr z bankomatu
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se
na nich
lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu
přímo pro
Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Elephant Orchestra, s.r.o. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu,
bezpečnosti nebo
funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na
stránkách
chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe
orientovali. Tyto
cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i
mimo naše
stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které
Vás
nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete
kdykoliv
odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka
odešle do
Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek,
jejich rozvoji
a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše
činnosti
při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci
podvodného
přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé
znovu
zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim
preferencím a
požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich
funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových
stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom,
odkud
přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob
využívání
webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení
nabízené
reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů
třetích stran,
hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce,
výpočet
kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.